det är kul att ni läsare har hittat tillbaka, precis som jag

gud vad jag har misskötit skolan nu senaste veckan, får bli dags för skärpning. försov mig till 11 idag så åkte till linde och nu ligger jag i min systers soffa och latar mig medans hon är på jobbet. slappt. imorgon är det dags för ösk bortamatch i södertälje, får väl hoppas på en vinst. sen har jag nog gjort något dumt.. jag har avbokat min italienresa som skulle bli av nu på torsdag och bokat om den för att mange makerz kommer till frimis på fredag, haha. jadu..

nej, nu ska jag gotta ner mig i min systers skafferi och sätta på remember me. ciao

en bild på min kära syster, love u.


Kommentarer
Postat av: Sophia

driver du?

2011-09-20 @ 22:07:40
URL: http://merde.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0