vilken sjuk dag!

dagen började med att hanna kommer som ett lik till skolan, sjuk som tusan den stackarn. sen fortsätter dagen med att öskpraktikanterna får tårta men inte jag. sen åker jag och elin iväg till svampen där ungjäveln röker, vad ska det bli med dagens ungdomar? sen åker jag tillbaka till skolan där jag och anchi bestämmer oss för att dra ut på stan. därefter virrar vi runt på en icaaffär i 1 och en halv timme haha. sen går vi till rese där jag träffar emin som jag inte har träffat på hundratals år, sen kommer jag hem och möter upp ida som är ett vrak för hennes smink är borta. ja vad ska man säga. spännande dag!


Kommentarer
Postat av: anchi

hahahahahaaaaaaa ica var ju bäst. eller?

2011-05-04 @ 22:31:24
URL: http://anchis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0