true friendship never ends

Grattis på 18-årsdagen världens bästa tjej. nu är du fri. jag behöver inte köpa cigg åt dig längre och jag får en krogenkamrat. jag älskar dig så mycket så det finns inga ord men du ska veta att hur många år du än fyller så kommer jag att finnas där och gratta dig. det kommer alltid att vara du och jag precis som vi har sagt. även om vi gör misstag, det gör alla människor, så förlåter vi. och det älskar jag med dig, du accepterar mig för den jag är. alltid ska jag stå vid din sida älskling ♥

snacka om att leva upp till mottot "party like a rockstar"




Kommentarer
Postat av: ida

JAG ÄLSKAR DIG! tack för allt min fina underbara vän. vad som än händer så kommer du alltid att ha en plats i mitt hjärta <3

2011-06-05 @ 11:53:49
URL: http://wwwipiqruue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0