bra fint med lite lugnt tills man somnar, musik ♥

lite håkan, lite daniel adams ray, lite carola, lite markus, lite av allt det goda helt enkelt.
tack för att genier föddes på jorden


du va den enda som tvivlade på oss
men nu kanske ni förstår varför jag inte litar på nån
kan knappt skriva hur mycket som har hänt sen dess
ord kan inte förklara hur många broar du har bränt hos mig
men jag är glad att vi är vänner ännu
allt jag vill är att du ska inse till slut
hoppas du inser att jag alltid kommer finnas där
men är trött på tanken att du aldrig kommer hålla mig kär


Kommentarer
Postat av: maria

va e de för låt? texten i slutet. eller äre du som skrivit ?

2011-02-24 @ 21:34:32
Postat av: jonna

svar maria: det är en god vän till mig som har skrivit den :)

2011-02-24 @ 23:53:11
URL: http://jonnaskyttestrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0