RADIO VIRGO

livets radio!!! jävlar vad roligt det var idag i studion, en halvtimmes livesändning och det gick som smör i solsken (bra alltså). gymnastikprovet gick nog helt okej ändå, får jag hoppas iallafall. vaknade upp skönt och bekvämt i frugans säng imorse, åt frukost med mammamia och tog det lugnt till tåget. kunde inte haft en bättre dag känns som om jag säger det rätt ofta nuförtiden, men det är bra natar jag. nu är det snart kräftätning. försökte få tag på frugan för att fråga om hon ville äta lite med mig men det gick minnsan inte bra alls. så jag får nog äta i min ensamhet iallafall.

puss alla goa



Kommentarer
Postat av: ida

du behöver då inte äta ensam :) hihihih ♥

2010-10-19 @ 16:52:59
URL: http://wwwipiqruue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0