liten lista innan jag ser när chile får spö

Om mannen i ditt liv skulle du vara otrogen, vad skulle du göra då?
Då kan han bara draaa

Hur många har du varit tillsammans med?
1 som har varit "på riktigt"

Vill du gifta dig? Varför/Varför inte?
Vet inte, känns så överskattat det där. men kanske i framtiden!

Blir du lätt kär?
Nej, tvärtom.

Vad är viktigast hos en kille? Vad faller du för liksom?
Att han förstår mig och gillar mig för den jag är.

Vad är det mest avtändande du vet?
Killar som "vet att dom är nått"

Hur viktigt är det att man har något gemensamt?

Någonting måste man ha gemensamt för att det ska funka tror jag, så, väldigt viktigt.

Har du fått ditt hjärta krossat?
Ja

Hur raggar du?

Jag raggar inte.

Har du en ”utseendetyp” hos killar?

Ja.. det har jag väll. men den utseendetypen har jag nog aldrig gått efter in real life. 

Beskriv en perfekt första dejt:
Om allting känns perfekt!

Vad tycker du om att ligga på första dejten?
Sånt händer. Vill båda ha det så, så är det ju inga problem!

Vad tycker du om one night stands?
måste jag tycka nånting?

Hur är du som flickvän?
Jag kan vara jättesöt tror jag. frukost på sängen, klia på ryggen, massage. men jag kan nog vara riktigt dryg om jag vill också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0