4 punkter

innan det bjuds på massor av bilder så tar jag upp 4 punkter idag
eftersom att min uppdatering har varit urusel.

1. "this was the last time"
det är många som har frågat vad som har hänt angående rubriken i inlägget nedanför.
svar: ingenting har hänt! det är bara en låt jag har på hjärnan och det enda jag kan i låten
är just this was the last time, kappish?

2. emin kom hem
emin kom ju hem från prag som ni vet, och jag träffade honom för första gången på en vecka igår.
underbart. åkte på en mysig cykeltur.

3. skolavslutning
igår var det sista dagen i 1an med MPc9. absolut ingenting att fälla tårar för enligt mig.
för livet leker, sommarlooov. fast kommer förstås att sakna negern lite sådär extra.
hanna och jag kommer ju träffas, och elina i lima och ja ni fattar grejjen, jag överlever!
bilder därifrån kommer idag. snart till och med!

4. kalas
idag vankas det födelsedagskalas för ida&mig at my place.
och det blir en hel del skratt ikväll kan jag tänka mig.
som vanligt när jag är med mina tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0