when you try your best but you dont succeed

nej nu är jag emo.
jag ska kila hem till ida och kika på film,
det borde kunna höjja humöret.
inte min dag idag
negerfan, telefonen är cepe.
får se om jag är taggad imorgon.

det är ingenting att oroa sig för,
du tittar och sneglar på folk utanför.
inte den eller det, eller han eller hon,
det är ingen annan, det är ingen annan.

det går veckor att minnas, dagar att glömma,
siffror att finnas, och tider att gömma.
du glömmer inte, du minns bara mer,
finns det någon chans för oss? finns det någon chans för oss?

Kommentarer
Postat av: nnegerfan

gud jag trodde du mena mig i heeela texten. men jag kmr ju göra dig glad

2010-01-03 @ 12:04:13
URL: http://afrostyle.devote.se
Postat av: jonna

svar sophia: hihihih nejnejnej inte duuuuu! inte nååån!

du skulle ha gjort mig klaaad :(

2010-01-03 @ 15:27:04
URL: http://jonnaskyttestrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0