Dagens tankar

föralltid?
finns det något sånt, jag tror inte på det, inte ett dugg.
men alla tror ju olika..
kan man leva föralltid? kan man älska föralltid?
kan man gömma föralltid? kan man glömma föralltid?
vem har svar på alla dessa frågor, finns det ens några svar..
jag vet inte om jag skriver mina tankar här för att ni ska besvara dom
eller om jag skriver dom för att jag själv ska få en uppfattning
av vad som faktist kan vara ett "svar" om det nu finns något sådant vill säga.
vad tror just du, tror du på ett föralltid?


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag tror på meningen med ordet "föralltid", för de är just de ordet som beskriver kärleken mellan mig&martin :)haha, men visst, många missbrukar de ordet. samma sak med "jag älskar dig" tex. o säger de till en här o en där. och det är helt fel, men dom förstår nog inte innebörden av det.

Men de finns så många tolkningar av "föralltid", så jag säger nog att jag tror på de när de sägs i rätt sammanhang o av rätt person (:

så, de va allt för mig! :D

2009-09-20 @ 19:48:32
URL: http://rrebeccalarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0