'cause i like you just the way you are



Godmorgon, klockan är 13.43.
sitter och kollar på ice age och har precis dushat!
gårdagskvällen blev bra, grät till hannah montana (är det ens lagligt?)
och tittade på michael jackson dvdn.
dagens planer är träning, och sova tidigt!
för imorgon är det dags igen, helgen har gått otroligt snabbt.
lite för snabbt för att jag ska hänga med faktist.
och imorgon är det dags att gå till frövi bibliotek för att fråga
om praoplats, så vecka 43. får ni låna böcker i frövi.
nu ska jag titta klart på filmen, sen äta brunch.


Kommentarer
Postat av: ida

jag tänker inte låna böcker!

men du kan ge dig fan på att jag tänker hälsa på dig :D

2009-09-20 @ 14:17:08
Postat av: jonna

svar ida : bäst för dig :) blir väll varje dag då, din skolkare? hiihihi

2009-09-20 @ 14:33:27
URL: http://jonnaskyttestrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0