gud vad dåligt!

jag vet, otroligt uselt bloggande av mig idag,
men faktist så kan jag skylla på dålig sömn och stressig dag!
känns som att det här kommer bli ett ganska långt inlägg men jag ska försöka göra det så kort som möjligt.
var iallafall på party inatt med shorty, kom hem klockan halv 8 då vi badade och släppte ut hundarna.
sen kom ida och då åkte hon hem, då var det dax!
jag var kvällens "kräftfixare".
9 av mina bästa tjejer kom och åt kräftor och vi mös till hundra.
sen kom våra kära vänner och kollade film med oss, blev 1408 gud vilken hemsk film.
whatever. iallafall så åt vi och nu ligger vi här, mys!
blir väll lite prat sen sova kan jag tänka mig, uppdaterar imorgon.
sweet dreams.


Kommentarer
Postat av: Helle

Tack för igår snyggg*

2009-07-10 @ 12:49:43
URL: http://heelle.blogg.se/
Postat av: jonna

svar Helle : tack själv darling (:

2009-07-10 @ 14:45:12
URL: http://jonnaskyttestrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0