.


1. jag har tvångstankar, allvarligt sjuka.
skulle folk veta om dom skulle jag nog hamna på psyk, kanske med en aning överdrift.

2. jag pratar med mig själv i spegeln, och låtsas att spegelbilden är någon annan.
"hej, hur mår du?, "jo jag mår bra, dudå jonna?"  haha sjukt.

3. när jag var liten hade jag en sjuk mardröm, om en tjej som sög blod ur armen
och hoppade på bilar och kunde springa jättefort, och jag tror fortfarande att hon finns.
så varje gång jag åker bil sitter jag i hundburen! kunde ju ha vart så..

4. jag kan inte ha fel, så om nån frågar mig något och jag inte kan det så googlar jag det,
och lär mig det tills nästa gång.
ehhhh, fråga mig igen om några minuter ska du se!

5. jag har egentligen alltid drömt om att bli dykare, ända sen jag var liten. kollade alltid på vattenfilmer,
var helt tokig i vatten. fick typ fjärilar i magen av det!
men ett dykarcertifikat i väringen är ingen höjdare..

6. jag har alltid varit rädd för att bli ensam, att aldrig hitta nån för mig, så jag sitter där med 100 katter.
kom nu maja, frida, anna, rosa, osvosvosv. nu ska vi sova i min 90 säng

7. jag har allvarliga psykiska problem när det gäller zlatan, jag skulle göra näst intill vadsomhellst för honom.
"zlatan? vadå jag är inte desperat.. GE MIG DIG, GIFT DIG MED MIG, JAG KAN DÖDA HELENA" ungefär..

8. jag har jättesvårt att erkänna saker för mig själv, saker som ibland andra t.om fattar.
nej vadå? varför skulle jag sakna om honom? jag tänker ju bara på honom 23 timmar om dygnet?

9. jag tänkte skicka ett brev till den kinesiska regeringen en gång, pga att dom hade svenska journalister inlåsta.
det blev dock inte så för att för det första är min engelska för knackig,
för det andra så vet jag inte ett sk*t om sånt där?
"hello... ajm very angry att jo now, now youre mean" ja, ni kan ju tänka er själva, dom skulle nog absolut släppa journalisterna
fria genom mitt lilla brev..

10. min sista sak ni kanske inte visste om mig, är att när jag tar kort på mig själv så slutar antalet aldrig
och då menar jag aldrig, under 30. när jag väl börjar kan jag inte sluta,
i love the camera även om den inte älskar mig.
oh ja, pose1, pose2, pose3 *gäääsp* pose4...

för er som inte fattar så är det kursiva ironi.
HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0