det var ett jävla kliande, tro mig!

klockan är 04.03 och jag har precis haft, ja bland en av de värsta nätterna i mitt liv.
jag vaknade av att mina händer kliade, tänkte inte mer på det utan försökte somna om.
10 minuter senare känner jag hur hela mina armar svullnar upp av stora utslag,
sen är det benens tur, sen ryggen, osv. jag kliar som en jag vet inte vad och det blir bara värre.
jag springer ner till min mamma, (som är föredetta sjuksköterska, kan ju kännas tryggt) och visar utslagen.
mamma säger att det nog blir ambulansen, pga en reaktion, och hon syftar på hårfärgningen.
där står jag och bara gapar som en svullen bäver i badrummet, inte en chans att jag åker ambulans!
hon ringer sussie våran granne för ett piller mot allergisk reaktion. mamma säger att det kan vara nässelfeber,
och jag slänger mig på datorn för att leta reda på nässelfeber-bilder, och åhjo nässelfeber var det!
så nu sitter jag här med ett piller för allergisk reaktion i mig, utslagen har gått ner, och det har slutat klia..
nu, efter 2 timmars kliande, oroande och stirrighet, tänker jag ta mitt täcke och sova i 5 sköna timmar.
godnatt!

bjuder på en mysig bild hur det kan se ut också
(det är inte jag haha)

Kommentarer
Postat av: emma

sådär fick jag när jag färgade håret ;o svinäckligt, fick i ansiktet och hela kroppen.

2009-12-28 @ 09:56:42
URL: http://erask.blogg.se/
Postat av: emma

sen får man panik och blir stressad och får fler utslag hahah. ne men usch inge kul!

2009-12-28 @ 11:02:46
URL: http://erask.blogg.se/
Postat av: sophia

:OOOOOOOOOOOOOOOOOOO

2009-12-28 @ 11:22:12
URL: http://afrostyle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0