detta är mitt maj


jag hängde på ivy med anchi och jocke, mysiga dagar och kvällar ute i solen med en (eller kanske några fler) kall


jag solade med sophia på hennes tak


jag har suttit i stadsparken med sophia och ugglan och gjort ett tappert försök till att plugga


jag har varit på tjejkväll med mina galna vänner


jag har suttit i studion med sophia, alldeles för lite dock, men ändå


jag har på något vänster fått för mig att fota mig själv när jag kissar innan match, det kan ju vara...kul?


jag har varit först inne på strömpis


sedan jobbade jag dagen efter, mindre roligt!


sen gjorde vi marsipansnoppar på jobbet, inte så pjåkigt jobb jag har


sedan råkade jag bli sådär otroligt fjortis som jag kan råka bli på kort ibland


sen söp vi ner min chef (och oss själva) på en sjukt rolig möhippa


samma kväll lyckades vi se svampen ungefär såhär..


sen har jag varit hos sophia och blivit bjuden på lite smått och gott


sen åkte två lite för fulla tjejer iväg till norrköping för att kolla när ösk vann med 2-0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0