im sorry

tänk vad ni känner er ensamma där ute i bloggläsarvärlden när jag inte finns här. har fått minst tre tjatningar på mig idag om att jag måste bogga snart. och tro mig kära läsare, jag vill blogga. men igår så ja... jag skulle på något sätt fixa internetet hemma hos mig för det var något fel på modemet (såg jag som är datatekniker......) så jag började koppla om allting och mitt internet kraschade. så nu sitter jag här på jobbet och riktigt njuter av att få blogga. underbart men jag antar att jag måste tillbaka till verkligheten. nya smycken ska hängas upp i fönstret och tyvärr så måste man ju göra någon nytta för lönen. ha det bra bloggvänner så hörs vi förhoppningsvis lite senare ♥

Kommentarer
Postat av: anonym

varför bloggar du aldirg på jevlafanskap? det är bara hon din tjocka fula kompis som skrivet skit hela tiden...

2011-03-17 @ 18:25:27
Postat av: jonna

svar anonym: 1. jag har inga läsare så jag har svårt för att motivera mig att skriva där.

2. oj, det luktar avundsjuka?

2011-03-17 @ 19:06:14
URL: http://jonnaskyttestrand.blogg.se/
Postat av: anonym

jaha okej... men nu går det ju bättre

2011-03-22 @ 19:24:58
URL: http://merde.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0