jag lyssnar på er! :]

eftersom att jag fick ett önskemål om att skönhetstips vore roligt att se i min blogg kan jag ju ge ett påengång!

nu såhär på vinterns så får jag supertorr hud vilket ger mig finnar.
därför har jag en jättebra ansiktsmask och en hudcremé som gör att jag slipper detta.
och det bästa är att det är superenkelt att göra masken själv:

1 tsk vispad grädde
1 tsk honung
2-3 mosade jordgubbar

(låt sitta i 15 minuter)

grädden gör att huden blir lite fetare
honungen minskar porerna och gör huden lenare
jordgubbarna renar huden

cremén har du på efter badet, jag använder denna:
nivea soft, 50 ynka kronor

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter bra:D! Det ska jag nog allt ta och testa!

2011-01-25 @ 16:50:36
Postat av: jonna

svar: Det tycker jag absolut att du ska göra! hoppas det fungerar lika bra för dig som för mig :)

2011-01-25 @ 17:27:51
URL: http://jonnaskyttestrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0