Helena Seger vann pris för Sveriges bäst klädda kvinna

När Helena Seger fått sitt pris tackade hon sin man:
– Till slut måste jag tacka Zlatan, min Zlatan, utan honom skulle jag absolut inte stå här idag.

okej.. nu ska jag säga några sanningens ord här:
för det första, hon är INTE sveriges bäst klädda kvinna, hon kan inte klä sig utan att bli påklädd av en stylist.
bevismaterial:

liksom.. vem släppte ut lodisen?


en långärmad jeansskjorta under en 3kvarts jeansjacka, är du blind stumpan?

för det andra, så behöver du ju inte skylla på zlatan. Att det är han som har fått dig att vinna priset för
din gräsliga klädstil. han har det nog tufft med media så det räcker!

och för det tredje så vet jag inte om det är ett pressfel eller något du ljugit ihop. men zlatan är inte din, inte länge till iallafall.

tack för mig, nu känns det genast bättre!


Kommentarer
Postat av: Elin

Jahur fan ser kvinnan ut :o

Det är INTE ok att se ut sådär överhuvudtaget!

Stackars Zlatan!

2011-01-19 @ 05:54:32
URL: http://ettperfektfamiljeliv.com
Postat av: jonna

svar Elin: precis min mening! :o

2011-01-19 @ 11:01:18
URL: http://jonnaskyttestrand.blogg.se/
Postat av: EMIN GARVAR HÖGT HAHAHAHA

HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAAHHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHHAHAHHAHHHAHHHHAHAHAHHHAHHHAHAHHHHAHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHH

2011-01-19 @ 14:41:01
Postat av: jonna

svar EMIN GARVAR HÖGT HAHAHAHA: jag vet! skitpinsam är hon :)

2011-01-20 @ 01:15:22
URL: http://jonnaskyttestrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0