det här med sex, ni vet

jag förstår mig inte på människor ibland. sex är något som är skönt och roligt, och ändå så tycker de flesta (inte alla alltså) att det är pinsamt att prata/skriva om. varför då? jag kan erkänna att jag hade det bästa sexlivet en människa kan ha, enligt mig alltså, med emin, min föredetta pojkvän. varför vågar vi inte snacka om sånt här förutom med våra närmaste tjej/kill-kompisar? det är normalt att ha sex, och det är skönt. så stå för det.

med det här inlägget vill jag bara säga att jag inte skäms för nått när det gäller sex, och det borde inte ni heller göra

gör sex till något roligt istället för något pinsamt
här har ni några ord istället för sex som kanske lättar upp stämningen:
pippa
banga på
rulla runt bland lakanen
snabla
snaska kotte
dunka rullen
pumpa surhålet (för killar då)
nuppa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0