what are words if you really don't meen them when you say them?


ingen människa är perfekt, inte jag, inte du. alla gör vi misstag, det gäller bara att lära sig av dem. ibland är det bra att stanna upp i livet och tänka efter på hur man beter sig mot andra och inte minst mot sig själv. musik är ett sätt för mig att pausa livet och fundera. det här är en låt som många gånger på senaste tiden har fått mig att tänka om. kanske till och med tänka det som är rätt. förstått mina misstag och mina felsteg. den här låten skriker så mycket kärlek, så mycket styrka i en människa, att den ger mig hopp. efter regn kommer solsken, glöm inte det mina kära läsare! igår dog en väldigt nära bekant till mig, det är tungt. men jag vet att hon har det bättre nu, när hon slipper att vara sjuk. jag tänker på norge, jag tänker på anhöriga, jag tänker på dig, jag tänker på mig. jag hoppas att vi alla blir bättre på att ta hand om varandra, någon dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0