somnade bakfull vaknade nykter

haha konstig kväll igår! jag var med angelica och hennes vän sofi. blev lite förfest och lite fest och lite efterfest och allting var bara knäppt. jag var inte full och ändå blev jag bakfull innana jag skulle somna? en dunkande huvudvärk smög sig på när jag skulle skeda med anchi som låg och gormade på medans jag försökte sova haha. jadu, allting kan hända! nu har min bror och pappa anlänt till frövitzio och livet är bra, riktigt superbra. nu ska jag umgås med småtöserna sen ska jag, pappa och janne kolla på så ska det låta. pensionärspoäng till mig.

ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin bild på dig

2011-04-23 @ 15:12:28
Postat av: anchi

hahaha ooooh, lite kul vare ju!

2011-04-23 @ 23:16:26
URL: http://anchis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0