it's a hard work

kom till jobbet osminkad imorse och då ville min chef testa sitt nya airbrush-smink på mig. det är smink hon har beställt hem ifrån hollywood som stjärnorna på tv använder för att det ska sitta så bra som möjligt. det är alltså foundation, ögonskugga och mascara som du sprutar på. vill du kika hur det går til så kan du klicka dig in på hjärtat här . slutar klockan halv 5 och då bär det av till angelica för lite grillmys med hennes småländska (tror jag?) kompis. alltid roligt att lära känna nya människor! nu ska jag ut och röka sen måla på ny färg på mina gelenaglar. nej, mitt jobb är inte så jobbigt faktiskt. men gud vad jag älskar det.

här är resultatet av sminkningen och jag funderar själv på att beställa hem detta. det är ganska dyrt, och går på cirka 5000 kronor, men det är det absolut värt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0