en av de konstigaste kvällarna i mitt liv

kom nyss hem från min valborg! blev en kväll hos lisa fullproppat med frövifolk på alla håll och kanter. lite för full och lite för olycklig skulle jag dra mig ner på cykeln till picasso för att ta mig en öl i min ensamhet, jag lämnade alltså festen. på min lilla cykeltur får jag för mig att jag är en så bra cyklist så jag kan cykla utan händer på rullgrus (LÄS RULLGRUS!!!!) där ligger jag 2 sekunder senare på marken och skrattar åt mig själv och hoppar upp på min nu trasiga cykel. jag kommer till picasso och möter lite vänner och snackar lite skit men bestämmer mig för att dra mig hemåt och sova. på vägen hem möter jag några som ska på efterfest och jag var ju självklart på. problemet var att efterfesten bestog av en b-rulle och 96or.. jag vände i dörren! nu är jag iallafall hemma och min valborg har mest varit konstig. puss och godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0