loppisen

esch om ni inte förstår rubriken, skägg i det. en helt okej kväll igår med mina underbara tjejer, utan er ingen mig ♥
träffade sjukt många människor jag inte har träffat på länge vilket alltid är roligt! min kväll bestog väl mest av grymma rim och ett fett flow.. ja, jag rappade heeeeeela kvällen. men jag lever ju idag, så så dåligt kan det ju inte ha varit.

nu ska jag ta tag i lite städning eftersom frugan min har åkt hem. kanske lite film också innan mamma kommer hem.
känns som om det här kan bli en lång dag fast det enda jag egentligen vill just nu är att stupa ner i min sköna säng.
känner mig inte alltför peppad på en bild, så det fick bli en tummen ner för den här bakistjejen idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0