nu var det dags för lite vuxenpoäng!

samtidigt som jag sitter och lyssnar på julmusik så ska jag 
ta tag i mina läxor nu och jobba på. börjar med att läsa min svenskabok,
för att sedan skriva en recension och en muntlig recension.
kan bli ganska spännande, den verkar riktigt bra faktiskt.

Lauren Kelly - Tag mig, tag mig med dig

Den unga Lara Quade är en hämmad forskarassistent som plågas av både fysiska och psykiska men sedan en olycka i barndomen. När hon vid en konsert möter den store, bullrige Zedrick Dewe känner hon på samma gång avsky och attraktion. Dessutom är det något med den här mannen som hon tycker sig känna igen, trots att de aldrig tidigare har mötts. På vilket sätt hör de ihop? Vad har fört dem samman? De inleder en erotiskt laddad relation som snabbt slår om från ömsint till våldsam.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0