.




Första gången jag och Emin träffades var för två år sedan..
vi träffades genom min kompis Hanna. 
vi träffades några gånger, men det blev inget seriöst. 
nu, två år senare en dag i november så satt jag och väntade på bussen vid konserthuset med hanna, när hon viskar "jonna titta INTE bakåt nu, men det kommer någon jag tror du känner igen",
och bakom mig kommer emin och säger "nemen, vem har vi här då".
jag vet att det låter sjukt, men den lilla frasen fastnade jag för, och efter det träffades vi några gånger,
innan vi förstod att vi var gjorda för varandra. 
och idag är jag fast, fast vid den killen jag älskar av hela mitt liv.
tänk vad en novemberdag kan göra..

och än idag är jag evigt tacksam till hanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0