jag vet jag vet

"fan vad dålig uppdatering"
men herregud människor ut i solen, bada, lev livet..
finns väll nått roligare att göra än att läsa min blogg?

___________________________________

jag lever livet iallafall för mitt sommarlov är här,
och det ska jag njuta av i nästan 3 månader.
3 underbara fina soliga månader får jag hoppas på!

idag har jenny & jag tagit (mindre fina) kort utomhus,
och känt på prästryggen vattnet för första gången i år!
och igår var tjejerna här. tack för presenterna och sällskapet!
ni är bäst ♥

här kommer bilderna från idag (bilder från igår kommer när jag har fått dom):





Kommentarer
Postat av: Remizahra

Very informative and enlightening website

2011-07-05 @ 08:15:14
URL: http://remizahra.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0