HELT FÄRDIG

nu är jobbet klart, avslutade sista veckan med att jobba 9 till 21.00, men som sagt pengar.
imorgon kilar jag iväg med min mamma på kryssning i 5 dagar och det känns som om jag inte hinner blinka innan jag försvinner igen. men en kryssning kan bli skönt!

nu ska jag ringa e-min, sen ska jag packa sen ropar sängen för imorgon är det bussresa till el stockholmo 08.00 som gäller, inte helt okej om du frågar mig. men vad gör man väll inte för mammsen

som ni säkert förstår så kommer jag inte att blogga några dagar framöver (inte för att min bloggning har vart på topp under min jobbtid heller) men en tummen upp till er som orkar följa min blogg varje dag iallafall.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0