zlatans år i år också?

vi vet alla att zlatan inte lyckades så vidare värst med att utpeka sig i landslaget,
men det har gått desto bätte för honom i Barcelona, där har målen och assisterna sprutat för honom.
Zlatan är en av de bäst betalda fotbollsspelarna i världen. Han är ensam om att ha tagit emot guldbollen,
priset som Sveriges bästa fotbollsspelare, fyra gånger.
Under sin tid i Inter vann han tre raka ligasegrar med laget och 2009 vann han skytteligan i Italien med 25 mål. Ibrahimovićs övergång från Inter till Barcelona den 27 juli 2009 blev den näst dyraste hitills (69 miljoner euro).

ingen, INGEN som är fotbollskunnig kan säga att denna man är dålig på fotboll.
jag älskar honom som jag älskar mitt liv.

men till frågan nu.. zlatan lyckades att höjja sig förra året.
kommer han att lyckas i år med, eller börjar hans fotbollskarriär att ta slut?
detta är en fråga ut i tomma intet.
men jag tror att alla vet vad mitt svar blir, he is definently on the top!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0