mina mellösadagar förklaras med ordet "oj"

haha, ni förstår inte rubriken om ni inte var med.
och tro mig, det var dom 2 galnaste dagarna på riktigt länge!
jag fick träffa min mycket efterlängtade pojkvän och vän johanna.
vi åt, vi busade, vi skrattade, vi pratade, vi kollade på film,
ja vi gjorde nog allt man kan hinna på 2 dagar.
puss på dagarna med er hihi.

bilder får komma sen, nån annan dag.
nu ska jag kika number 23, ENSAM?!
tror ni jag kommer kunna sova sen? svar: hell no.
skola imorgon också, kan ju inte bli bättre.
ironin flödar


Kommentarer
Postat av: johanna

glöm inte snö-badet;)



ja ''oj''



jonna terese skyttestrand=23 bokstäver lr hur var det :D

2010-01-06 @ 22:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0