hej vad det går!

min helg gick lika fort som om du knäpper dina fingrar.
det är redan söndagkväll och jag sitter här och saknar skolan, ja ni läste rätt.
men jag antar att det lätt blir så när man har haft en superbra helg,
man vill ta sig an den här veckan liksom, jag känner mig.. oövervinnerlig?

det började med att i fredags tränade jag och ida aerobic, sen somnade hon här.
lika mysigt som alltid! på lördagen kom emin hit och vi fixade iordning oss lite och drog till
ellen på förfest, tack! sen iväg till helle på fest, tack där med! grymt roligt
sen idag så vaknade vi sega som tusan, men drog oss upp vid halv 2 iallafall.
nu har han nyss åkt hem och jag ska snart lägga mig i sängen som luktar emin, mums.

ska ta en lång dusch, sen sova.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0