.



◊ rahlenfeldt (krillebooi) blir emo - krillebooi börjar att ta kort på sina skärsår och tröttnar på fjortisstilen.
han färgar håret svart och börjar att använda svarta kläder och i sina videoinlägg pratar han bara om satan,
döden osv.

◊ jag slutar på fotboll och inser att golf är den rätta sporten för mig - alla golfare har så snygga kläder och det där svinget med klubban ser lite ansträngande ut. jag inser att jag vill så gärna bli en bra golfare!

◊ jag upptäcker att zlatan är fulare än nånsin och äcklas av honom - jag tar bort min zlatanvägg och slutar att titta på barcelonas matcher, bryr mig inte om att han har en fru och dyrkar messi istället.

◊ folkan och talangen blir det bästa jag vet - jag längtar till sommaren endast för att få gnida mig mot alla 96or på talangen och jag vill så gärna ha höst så jag får gå på folkan och se den största rasblandningen på ett och samma golv.

◊ jag färgar håret blondt och kissie blir min idol - jag vill så gärna se ut som kissie, jag går till bobby och ber honom färga mitt hår sen åker jag direkt till gina tricot och köper en snygg tröja, åker hem och photoshopar en bild på mig själ och sen suddar jag över prislappen på min nya tröja så att folk ska tro att den kostade 2000.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0