det är helg, är det en bra anledning?

.. till mitt dåliga bloggande? faktist!

jag har haft så fullt upp den här helgen.
farit som en flygande fiskstjärt från det ena stället till det andra,
vilket jag absolut inte klagar på!
fredag - höll i träningen, gick super, sen direkt vidare till sköllersta för att mysa
med kissie och gänget, somnade där på madrassen i hennes golv.
lördag - drog mig in till stan där jag träffade min pojkvän i några timmar,
sen kom jag hem och slängde av väskan och drog vidare på mysig tjejkväll.

förlåt kära bloggläsare.
men nu kommer det att bli ytterligare några dagar utan bloggning.
anledning?
ska hjälpa pappa med flytten uppe i skelefteå.

bjuder på min nattröjja hos kissie,
i love it.


Kommentarer
Postat av: Helle

HAHAHAHAHAHAHHA HJÄTA PÅ TRÖJAN<3

2010-01-17 @ 14:28:54
URL: http://heelle.blogg.se/
Postat av: jonna

svar Helle: HAHA jag menar det!

2010-01-17 @ 14:39:42
URL: http://jonnaskyttestrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0