ÄR DET HÄR ENS OKEJ?!

Hejsan alla i Mpc9 :)
 
Jag pratade med vår rektor i fredags och berättade att jag
har tackat ja till en heltidstjänst i Kumla vilket innebär att jag
inte längre kommer att ha er i svenska.
Det känns såklart tråkigt eftersom det har varit trevligt att lära känna er,
men samtidigt är det även spännande med den nya tjänsten.  
 
Jag kommer att lämna över allt som ni har gjort till er nästa lärare,
i nuläget vet jag dock inte vem det är.  
 
Hojta till om ni undrar över något.
 
Jag hoppas att ni alla har haft en fin julledighet!
Vänliga hälsningar
Camilla



MEN CAMILLA ?!
dont leave us.
lite så känns det typ haha.

Kommentarer
Postat av: anchi

men jag menar ju det!! så himla typiskt att den enda lärare jag faktiskt tycker om slutar.. crap.

2010-01-12 @ 18:57:54
URL: http://anchis.blogg.se/
Postat av: sophia

och det roliga är att jag sa det till dig och att alla va glada över våran sovmorgon utan att ngn av oss fattade det :o

2010-01-12 @ 21:04:06
URL: http://merde.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0