nej, min bloggpaus är inte slut. var bara tvungen

Snäll och gullig kille eller snygg attitydsgrabb? en blandning, snäll och gullig, med attityd.


Utomlandsresa med polare eller flickvän? Går inte att välja, lika kul med båda!


Aldrig mer ha sex eller aldrig mer vara snygg? Aldrig mer ha sex..


snaggat eller inte på killar? Inte måste jag faktiskt säga..


Kött eller fisk? Kött!


Ge eller få? Ge..


Finskor eller converse på killar? Converse är världens bästa skor, så förstår om ni inte kan slita er ifrån dom grabbar, jag förlåter er.


Pryda eller sportiga killar? Pryda.


Många bra vänner eller få äkta vänner? Få äkta ♥


Sidecut på tjejer eller inte? Alltså.. passar man så passar man, gör man det inte så gör man det inte


Fest eller mys? Båda är grymma!


Victoria Silvstedt eller Carolina Gynning? CG


Familj eller karriär? Karriär och familj


Bästa bloggen? Oh, svårt. men jag gillar www.pygmeisk.blogg.se

Bada bastu eller bada tunna? Bada tunna


Fisa eller rapa med fel sällskap? En liten smygare


Pradisehotel, Ung&Bortskämd eller kungarna av tylösand? självklart kungarna!

Morgon eller kvällssex? kvälls är hetare


Hårigt ansikte eller finnigt ansikte på en kille? Hårigt


Mage eller rygg? Svag för ryggar, sånt är livet


Öl eller Cider? Cider


Kille med dålig andedräkt eller kille med stl 34 i skorna? 34 helt klart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0