godmorgon kära läsare

nu  är det dags att packa! mycket packning blir det. julklappar ska ner, kläder ska ner, mycket & tjocka kläder. 30 minus väntar på mig i norrland och jag är inte så sugen på nylonstrumpbyxor och t-shirt då. nej nu är det långkallingar och lovikavantar som ska ner. man ska känna att man lever jag kommer att försöka att hinna blogga imorgon innan jag åker, kanske t.o.m bjuda på ett videoklipp! frugan åkte nyss hem efter att ha spenderat en mysig natt här med massor av äventyr haha. saknar dig redan unge! nej, nu gapar resväskan. puss ciao ♥


Kommentarer
Postat av: ida "frugan" ♥

saknar dig också. inte tillåtet att åka i en och en halv vecka.. utan mig :(♥

2010-12-19 @ 13:19:54
URL: http://wwwipiqruue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0