Dag 8 - mina syskon





här har ni mina underbara syskon ♥

Bild 1: Mattias
Min underbara bror, 20 år till våren. tyvärr har jag inte träffat honom på riktigt länge.
Antar att det lätt blir så när man är halvsyskon och han bor i Västerås. Men han är riktigt riktigt bra min bror!

Bild 2: Andreas
Minns tiderna när du bodde här, nu är dom borta med vinden! kanske lika bra hah, var som hund & katt.
men du är precis lika älskvärd som mina andra syskon för det. 23? om jag minns rätt.

Bild 3: Hanna
Här har vi kommit fram till min underbara syster. vi träffas ofta och det är jag underbart glad över!
vi kan prata om allt och hon vet nog mer än hon vill veta om mig. men jag älskar dig ska du veta hihi.
21 fina år.

Bild 4: Janne
haha, störtsköna brorsan! saknar dig. bor i luleå med tjej och barn. 30 år men man kan tro att han är 5 ibland!

hihi puss på störda familjen skyttestrand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0