Dag 6 - ett ögonblick

Det här var nog den svåraste punkten hitills.. så svårt att välja ett ögonblick liksom.

Jag valde iallafall ögonblicket då jag fick reda på att mamma och pappa skulle skilja sig. Dom hade bråkat en längre tid, men det var ingenting jag tänkte på. sen en dag när jag skulle iväg på match så satt pappa och grät vid köksbordet. alla som har en pappa vet säkert att när man ser sin fadersgestalt gråta, då är det oftast någonting riktigt allvarligt. jag frågade vad som hade hänt och han svarade att det nog var bäst om vi tog det efter matchen. jag tvingade honom att berätta och det var då han sa det "vi ska skiljas mamma och jag". även fast dom orden svider, och även om många tycker att det var fel av min pappa att säga det innan en match så kan jag ju berätta att min pappa är den ärligaste människan jag känner, och han skulle aldrig kunna dölja något för mig. och jag kan ju även lägga till att pga. att jag var så arg och ledsen så gjorde jag den bästa matchen på riktigt länge!

Kommentarer
Postat av: ida "frugan" ♥

♥ älskar dig

2010-12-16 @ 12:14:21
URL: http://wwwipiqruue.blogg.se/
Postat av: jonna

svar ida "frugan" ♥: ååh, jag älskar dig med ♥

2010-12-16 @ 16:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0