Dag 5 - min bästa vän

ja, som om det skulle vara någon nyhet så är ida andersson min allra bästa vän. nu firar vi snart 12 års vänskap och jag kunde inte vara lyckligare att ha en vän som henne. vi sitter i princip ihop och så kommer det att fortsätta år efter år. med henne skrattar jag, gråter, lever livet. ingenting kan få mig så lycklig som henne! underbara frugan min. vi har våra sjuka minnen som aldrig kommer att försvinna. ett är t.ex. när hon och jag var i finland och hälsade på min släkt. min morbror hade hittat en invalidcykel, (för er som inte vet vad det är så finns det en bild nedan) och den cyklade hon runt på och jag cyklade på en vanlig cykel och hon låtsades vara invalid och jag var henne handledare. där cyklade vi runt i timmar och hon skrek konstiga saker på svenska och cyklade vingligt och såg allmänt skadad ut. sen kom vi ju på efter alla våra timmars cyklande att vi var i finland och ingen hade ju förstått hennes ord iallafall...

jag älskar dig gumman, I'll be right by your side 'til the end ♥



Kommentarer
Postat av: ida "frugan" ♥

awi! 12 års vänskap, inte illa pinkat. dom lyckligaste 12 åren i mitt liv med andra ord. en vän som dig förtjänar alla, men dock finns du bara i ett exemplar och jag är lyckligt lottad som fann dig! invaida älskar dig. världens bästa fruga, det är du det! KÄRLEK!♥ älskar dig så otroligt mycket, obeskrivligt mycket, så mycket att jag inte ens finner ord för det.



helan ♥ halvan

2010-12-14 @ 20:32:30
URL: http://wwwipiqruue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0