jag tycker verkligen synd om mig själv.

nu kommer ett klagoinlägg.
så vill du inte läsa om massa klagande, så sluta läs här.


- jag hatar människor som inte kan ha en egen åsikt!

ex. sofie: vad tycker du om den tröjan annika?
annika: nja, nej den var verkligen ful.
sofie: va? är du knäpp eller? sjukt snygg!
annika: ja, jo egentligen så är den ju rätt snygg..
herregud människor, ni blir inte mindre omtyckta för att ni har en egen åsikt.



- folk som tycker att det är coolt att slåss (OBS! endast dom som tycker att det är coolt, alltså inte du bobbo)

visst, man kanske får respekt av människor för att man gör det,
men man blir absolut inte mer omtyckt för att man gör det.
har ni någonsin tänkt på att det enda skälet till att ni har vänner,
kanske är just för att dom är rädda för er?



- respektlösa människor

nej nu får det fan vara nog! folk tackar inte längre, folk säger inte förlåt längre.
vart fan är världen påväg?



- sist men inte minst så ger jag en fet diss till pms, vilket kanske förklarar detta inlägg. punkt.

Kommentarer
Postat av: linneakallis

BRA SKRIVET! helt med dig.

2010-04-29 @ 14:46:02
URL: http://linneakallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0