hejdå underbara helg!

jag borde sova, jag borde verkligen sova just nu!
men istället har jag spenderat en lång och underbar dag med världens bästa pojkvän

imorgon ringen väckarklockan halv 6. för klockan 7 bär det av till bosön, destination stockholm.
och ni som tror att jag kommer att ha kul? nej, jag är inte vidare taggad.
min feber har precis gått över men förkylningen håller ett fast grepp.
men ska iallafall få vara med laget, det blir mys i hope.
nu ska jag börja packa lite och vänta på att emin ringer, sen ska jag knoppa.
puss


Kommentarer
Postat av: Frida

Ha det bra =) Vi borde ses snart Jonnis, för länge sen. <3

2010-04-24 @ 09:35:25
URL: http://kusco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0