det pirrar lite just nu när jag tänker tillbaks på allting som vi har gått igenom, snart ett halvår.
visst kanske inte världens grej men för mig är det stort, speciellt när man får vara tillsammans med världens bästa. 
lite pirr överallt är väl aldrig fel. speciellt när det gäller dig.
vad ska man säga egentligen.. lyssnat på ditt tjat i nästan två dagar nu om att din födelsedag inte är en så stor grej egentligen.
varenda lilla smula utav dig betyder obeskrivligt mycket för mig, jag kan få ett dumt flin på ansiktet genom att bara hitta ett litet hårstrå ifrån dig. tänk dig då hur mycket din födelsedag betyder för mig.
du kommer alltid att vara den där lite smågalna tjejen som gör hela mig galen! du är det finaste jag har.
grattis på födelsedagen hjärtat.
/ E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0