he knocked me down

söndagmorgon. gillas inte!
ligger här med feber, hosta, snor och allt annat äckligt,
avis?

och inte bara det, söndagar överhuvudtaget gör mig emo.
inte lite heller.
dagen innan skolan kan man ju inte bli mycket annat.
iallafall så ska jag försöka rycka tag i mig själv och kolla
på killarnas match idag, kan ju bli mysigt.
sen kolla på min egen träning som jag inte kan vara med på, panik.

igår så var jag laddad på en tråkig hemmakväll, laddad kanske är fel ord?
iallafall så blev det inte så. kinamat och bio med ida, bion var inte okej,
men kinamaten var haha. så bion får 1 av 5 toast, riktigt b.
men kvällen i sig var kul, som alltid.

här kommer en bild på gårdagens outfit.
tröja - gina
jeans - iis
sjal - indiska



Kommentarer
Postat av: michelle

sååå jävla snygg!

2009-09-06 @ 13:45:29
URL: http://michellerappp.blogg.se/
Postat av: jonna

svar michelle : duja stumpan! (:

2009-09-06 @ 14:00:28
URL: http://jonnaskyttestrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0