6 stycken "så får du mig på fall"

1. du får mig att lé
Jag skrattar ofta åt skämt osv.
men kan du få mig att lé åt ingenting,
då är du på god väg.

2. du är mystisk
inte tillbakadragen,
men lite mystisk, hemlig liksom.

3. du avslutar mina meningar
naturligtvis inte hela tiden,
men det är så gulligt när någon gör det
det känns som om du kan läsa min tankar

4. du ger mig "rätt" komplimanger
jag är svag för komplimanger,
och blir oftast bara generad av dom.
men vissa går rätt in i hjärtat,
säger du dom så..

5. du är dig själv i alla lägen
om du är med kompisar, i skolan,
på bion, med familjen..
det är snyggt när en kille är sig själv!

( 6. du har bakåtslickat hår )
haha! förlåt men den här punkten
måste bara vara med, dock inom parantes.
jag faller för det och kan inte låta bli.


Kommentarer
Postat av: Carro

gjort idag :)?

2009-09-29 @ 15:29:33
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0