4 tecken som inte är bra

killar tror kanske att vissa tecken är bra, som är mindre bra.
here comes four of them.

1. tjejen säger "jag kan inte komma idag, men jag lovar att komma då (bestämd dag) istället"
oftast är betydelsen av denna mening (jag vill inte vara med dig) lägg märke till ordet oftast!

2. du skriver hjärtan till tjejen och hon svarar "hihi"
detta kan vara bra, men också ett (snälla, lägg ner jag vill inte ha dig)

3. du förklarar dina känslor för henne och hon svarar "ahw"
det här betyder i de flesta fall (ehhh låt mig va?!)

4. du skriver sms hela tiden och hon svarar inte och säger sen "oj, såg inte att du hade skrivit, förlåt"
ja det här kan ju inte vara annat än dålig, fast det hon säger kan ju stämma, men hur stor är chansen?

nu ska jag sova, hihi.
godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0