Godnatt

åker inte till skolan imorgon heller.
mår inge vidare, mina bihålor är döda.
istället stannar jag hemma för att tagga till inför morgondagens kväll,
Har precis skrivit klart min recension om smultronbett också.
tänkte att jag skriver den här på bloggen sen, ifall att ni skulle vilja läsa den.
nu är det sovdags iallafall.

när natten kommer och faller tätt inpå,
din närhet och ömhet anländer.
två viskningar, andetag är allt som behövs,
bara jag vet att du är nära då.

nu skriver jag, hela tiden skriver jag.
det kommer upp tankar, ideér..
det bara sprudlar i mina fingrar.
inatt lär bli en sömnlös natt men dock
lär jag bli ett geni innan klockan ringer imorgon bitti.

godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0