.



- lov - höstlov, sportlov, sommarlov whatever, alla lov är värda en hissning!

- nya människor - jag är en väldigt pratglad människa av mig (för det mesta)
och att träffa ny männsikor då är underbart, att få någon ny att lära känna osv. grymt!

- bio - finns det något mysigare nu under hösten, än att sätta sig i en varm biosalong,
med en nära vän, eller någon man tycker om och bara sjunka ner till en bra film.



- tokio hotel - snälla nån? jag brukar inte bry mig om musik jag inte tycker om.
men när dom invarderar MTV med sina öronbedövande ljud då måste man ju få tycka till!
stor tummen ner till denna usla musikgrupp!


ska det här ens få kallas musik?

- onda kroppsdelar - alltså, nu menar jag inte "evil" utan kroppsdelar som gör ont,
min rygg är död sen matchen och mitt knä är dött av annat skäl, haha!

- msnsnack - jag och min vän michelle snackade om det häromdagen, msn snack består av en sak,
dösnack, "hej vad gör du" "hur mår du" "händer imorgon" kul? inte speciellt!



Kommentarer
Postat av: michelle

haha! jonna och jag dissar msnsnacket (: (y

2009-10-19 @ 17:59:11
URL: http://michellerappp.blogg.se/
Postat av: anchi

jag måste bara få säga att det inte är TH som varken spelar, sjunger eller har gjort den där låten :p haha.

2009-10-21 @ 23:14:07
URL: http://anchis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0