mätt som jag vet inte vad

Om inte mätt på stuvade makaroner och falukorv, så är jag det på michael jacksons musik och dans.
den har fyllt mig och den mättar mig med energi! jag vill bara upp på dansgolvet och ha den tekniken
som den mannen har. nu vet ju jag och alla andra att detta är omöjligt, men att vara som honom är
nog något jag vill, helt klart!

Står här i min hall och försöker med patetiska försök att göra moonwalk,
undrar om michael gjorde samma patetiska försök 1000 gånger om,
innan han klarade detta genisteg.
eller om han helt enkelt bara föddes så himla bra.

mina 3 favoriter med the king of pop är helt klart:

man in the mirror
jag vet inte om det är budskapet jag gillar bäst, eller låten.
jag tror jag väljer båda!



dirty diana
det finns ingen låt jag dras med i som den här
jag vill dansa jag vill skrika jag vill hoppa, ni förstår!

 

this is it
hans nyaste och sista låt.
den är underbart bra, thats it.


Kommentarer
Postat av: sophia

dirty diana man blir galet taggad av den sjukt.

äre vi som moonwalkar in på lektionen på måndag eller? ahhahahahah :D

2009-11-14 @ 18:36:57
URL: http://afrostyle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0