lucia om 24 dagar

och jag kunde inte längta mer! helt ärligt, så är det de bästa jag vet.

sen vill jag säga förlåt till en person,
du vet vem du är. förlåt att jag var elak.
dålig dag, pms, vad ska jag skylla på?
den här gången skyller jag inte på nånting.
det var fel av mig, du är bra.
men jag känner mig bara så instängd.

idag var en officiell tröttdag.
och inte blir det bättre av att jag ska plugga idag,
och det blir inte ett dugg bättre av att det är matte som ska prentas in i huvudet.
men imorgon är det kören, någonting att se fram emot iallafall.
men nu ropar ett varmt bad med skum, och en mattebok inte lika mysig.
puss ♥

några söta bilder från idag


söt fjortis?

söt dalmas?

söt bonde?

Kommentarer
Postat av: Josefine den allsmäktiga

hahaha jag vet att jag gör en snygg min xD

Bonden ligger på min topplista av snyggingar :D hah

2009-11-09 @ 21:32:36
URL: http://josefineeee.devote.se
Postat av: jonna

svar Josefine den allsmäktiga : du kan va min snygglista :)

2009-11-09 @ 22:07:36
URL: http://jonnaskyttestrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0