jag känner mig äntligen som en människa igen!



haha, jag skojar med er.
(för er som inte förstog, så är det så desire skriver, i princip varje gång hon har dushat)
idag känner jag på mig att det blir en bra dag!
ska snart iväg med ellen till affären, raklödder tror jag minnsan att det var hon skulle ha.
sen ska jag kila hem och fortsätta med julstädningen lite.
efter det bär det av till stora hallen för att kolla derby!
sen är det party ikväll. får väll se om det kommer ut en partyoutfit ikväll.
det visar sig!
men nu måste jag klä på mig, ellen kommer snart.
puss ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är det fest idag ? :D

2009-11-28 @ 13:42:21
Postat av: palm

haha wannabe dessie lr hihi;)

2009-11-29 @ 01:55:10
Postat av: jonna

svar palm: tss, wannabe dig ju (:

2009-11-29 @ 06:20:19
URL: http://jonnaskyttestrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0