jag börjar undra om det är nått att söka för..



Träningen idag gick sämst.
i bilen hem började jag böla, verkligen störtböla.
ni vill inte ens veta varför..
för att zlatan inte kan spela för att han har ont.
och för att han har fru, och för att han inte älskar mig (det gamla vanliga).
jag vet att det låter hur stört som hellst, för det ÄR hur stört som hellst.
men det finns ingenting jag kan göra åt saken.
kom hem och grät lite mer och pappa och mamma fick äran att trösta mig.
jag kände mig som en liten barnunge igen, kanske skönt, kanske tragiskt.
jag behöver en lång natts sömn inatt, men jag ahr läxor att göra.
så räkna inte med ett gott humör från mig imorgon.
sov gott, för det kommer inte jag göra ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

men du, helena kan ta sig, hon är inte snygg nånstans jävla anka !:O



pusspåre !

2009-11-22 @ 22:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0